28 januari






Ja jag kan faktiskt gilla 'fjortis' dunk ibland (a) !

Jag och Linda hann precis till Centrum för att köpa
det vi skulle ha, jag kom hem med ett svart block ljus som
jag letat efter länge hahah. Även tre tavlor som får mitt rum lite
mer "vuxnare" då jag har mina förskräckligt fula röda väggar jag hatar..
Men jag valde ju den färgen när jag var inne i dem så kallade 'värsta' åren
man gör misstag ibland svar ja! Nu vill jag bara ha ljus tapeter istället men det
får vänta tills jag flyttar enligt mamsen min då hon redan har bestämt hur hon
ska göra med mitt rum när jag flyttar *suck* ..

Nej nu ska jag fixa lite i mitt rum, sen ska
jag nog ut en sväng.. Kanske?


KYSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0