1 oktober


NU ÄR DET FREEEEEEEEEEDAG!!!

och jag är fortfarande helt slut efter igår, jag och tantligan var inne i jönköping precis hela dan. helt slut var jag men ändå rätt nöjd då jag hann hem till idol! oxh sedan också se robert gustavsson min king rolandz foräva!
fick med mig ett par byxor skor och linnen hem igår. vill igentligen inte köpa något då jag spar alla pengar jag har nu till möbler och sådant :) och påtala om det..
Ikväll och jag och Mathias upp till stockholm kanske är i Märsta vid tolv tiden då blir det att sova direkt.. Och nej LOLLO ingen utgång! haha. Och i morgon blir det landet hela förmiddagen och lunch tid där efter hem till Märsta för att packa allt. Så hela eftermiddagen tillbringas på sätunavägen höhö.

Nej nu ska jag ut och springa en sväng. Tur att man tog på sig joggingkläderna redan igår kväll innan man åkte till Mathias. Nu kan jag ju springa milen sen hem till kattfan och tryna! Hej så länge.

ÄLSKAR DIG MATHIAS!!!
29 juli 10

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Saknar dig som tusan, tycker att du ska ta och komma hem nu ;)



Hoppas du har det bra där borta! Hälsa pöjken :)



Love Love Love <3

2010-10-01 @ 14:28:42
URL: http://thelifewithcajz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0