14 september


Känner mig risig. Dålig helt enkelt. Börjat hosta. Jävla Petra. Hon som smittat.
Eller så är det för att jag och älskling har sovit med öppet fönster alla nätter. Åh nej :(

Idag lunchade jag med Emelie vid halv tolv tiden, vi fetade oss lite så vi åt pizza haha.
Där efter begav vi oss till ABFM för att kolla om dem fått igång mig igen? Och ja klart dem har men inga
pengar har jag fått som jag måste adress ändra mig. Så adress ändrar mig i morgon hemma hos Petra som en del av packingen följer med mig dit i morgon som jag bosätter mig hos henne på söndag kväll efter älsklings match. Kommer ju sakna att sova brevid honom, men inte allt för långt till vi får lägenhet hoppas jag.
Ska ringa på en i morgon efter jag varit på arbetsintervju :) Jönköping är det ju en liten bit att åka till men vad gör man inte? jobb som jobb. Men ska även ringa på ett annat i morgon efter middag också där bland annat Petra och Sara jobbar. Men som Sara ska sluta och flytta till Götet.. svikare! Så ska jag se om dem har någon plats till mig hoppas på det bästa för då är det även helg jobb och det vill jag gärna ha så jag har något att göra. Bara det inte krockar med älsklings schema så.

Gud min hals. Buhu. Nej nu ska jag göra mig i ordning.
Ikväll blir det att sova tidigt som jag måste sticka hemifrån runt halv 8 haha.
KRAM



Brudarna i fredags hos Stina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0