15 september


Valde att stanna hemma ikväll för jag är så förbannat trött. Inte van att gå upp så tidigt efter som jag har haft så lång paus sen jag jobbade sist. Men skönt var det att få komma igång, ska ringa på ett annat i morgon så tror jag ska jobba deltid på båda så det blir heltid tillsammans :) Sjukt nice. Speciellt när det andra jobbet är på helger och man får ob och tjänar då 140 kr/h det är okej det alltså.

Nu umgås jag med Lovisa som älskling har match,
hon pluggar lika så ska jag göra strax. Ska bara ringa ett samtal först va, sen tar jag tag i det.
Ska även upp till macken också bus bus!
Jobba i morgon också.. Så blir tidigt i säng ikväll med :)

PUSS




även jag älskar att vara barnslig! (ibland)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0