28 september


Hej allesammans!

Jo livet leker med mig här nere i smålands härliga skogar. Nu är det såhär att jag sa upp mig från modellfotograferna för det var inte min grej plus att jag blev tim anställd och tjänade bara ynka 85 kronor i timmen. Inte okej och verkligen inte min grej.
Så nu har jag precis för tio minuter sen fått ett helt nytt jobb. WOHO :)
Så nu på måndag börjar jag jobba på 121.nu gud så jag längtar och nu ska jag hem och plugga.
Nu jävlar ska vi tjäna pengar.. 19 000 i månaden efter skatt säger man inte nej till!
Det går bra nu.

I helgen åker även jag och älskling upp till Märsta för att hämta möbler till lägenheten.
Som vi flyttar in nu i helgen och vi vill gärna sova tillsammans igen som vi inte gjort på hur länge som helst.
Gud så jag längtar.
Whateva.. Nu är ni läsare lite uppdaterade i allafall.
Skriver när jag har tid igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0